TIMOCOM: Freighttech podjetje digitalno povezuje celotno Evropo
Konkurenčna prednost zahvaljujoč mednarodnosti in jezikovni raznolikosti
V Evropi govorimo več kot 200 jezikov in dialektov – za zdaj. Kajti ugotovitve študije »Europe’s Languages in the Digital Age« prof. Hansa Uszkoreita in dr. Georga Rehma kažejo, da nekateri evropski jeziki, npr. litvanski, ne bodo preživeli napredujoče digitalizacije. Veliko tveganje za izumrtje strokovnjaki pripisujejo tudi bolgarščini, grščini, madžarščini in poljščini. Razlog: Ti jeziki se v digitalnem preoblikovanju našega časa komajda uporabljajo. Freighttech podjetje TIMOCOM s svojim sistemom pametne logistike dokazuje, da se je mogoče takšnemu razvoju dogodkov zoperstaviti.
En sistem na voljo v 24 evropskih jezikih
V sistemu podjetja TIMOCOM je povezanih več kot 45.000 strank iz 44 evropskih držav. Poleg intuitivne uporabe aplikacij polaga ponudnik IT-storitev posebno pozornost približevanju sistema strankam in uporabnikom sistema. Vsa korespondenca s strankami poteka v njihovem jeziku, tudi vsak uporabnik pa ima možnost sistem uporabljati v svojem izbranem jeziku. To vključuje tako jezike, kjer se uporablja latinica, kot tudi jezike, kjer se uporablja cirilica. Tako je uporabnikom na voljo 24 jezikov, svetovalci pa so jim pomoč v kar 25 maternih jezikih.
Po drugi strani se kaže, da je večjezičnost v logistiki, panogi z močnim poudarkom na mednarodnosti, precej redka.
Premagovanje jezikovnih ovir s pomočjo digitalizacije
Študija EF EPI 2019 je večkrat pokazala, da je celo angleščina v logistiki premalo zastopana. Študija je med drugim ugotovila sledeče: »Govoriti isti jezik, kot ga govori trgovski partner, ni zgolj tehnična potreba, temveč je osnova za vzpostavitev zaupanja.« Vendar to ne zadeva zgolj velikih trgovinskih partnerjev.
Na nižji ravni gradi TIMOCOM v sistemu most med dvema pogodbenima partnerjema, ki ne govorita istega jezika. Stranke lahko izberejo možnost, da jim sistem pošilja pravno zavezujoča naročila prevoza v njihovem jeziku. Naročila so nato prenesena v jezik prejemnika, vključno z vsemi dokumenti, ki so potrebni za prevoz. S pomočjo digitalizacije in avtomatizacije podjetje svojim uporabnikom pomaga zaobiti jezikovne ovire.
Skupen jezik ustvarja zaupanje
Za dosego tega cilja podjetje TIMOCOM zaposluje ekipo, katere primarna naloga je usklajevanje prevodov za eksterno komunikacijo podjetja in sam sistem. V ospredju so prevajalci, za katere je posamezni jezik njihov materni jezik; njihove naloge pa lahko po potrebi prevzamejo ostali zaposleni, ki prihajajo iz več kot 30 držav.
Občutek, ko zate nekdo poskrbi v maternem jeziku, ko govori tvoj jezik, ta občutek povezuje in ustvarja zaupanje.
Ohraniti zaupanje strank je v času številnih sprememb, ki smo jih denimo deležni v letu 2020, poseben izziv. Podjetje TIMOCOM na eni strani to obvladuje s svojo jezikovno raznolikostjo, saj morajo evropska podjetja prevrednotiti obstoječe dobavne verige in se temu primerno na novo povezovati. Sistem ponuja idealno izhodišče za ta namen.
Na drugi strani pa Freighttech podjetje poleg sistema pametne logistike ponuja tudi vrsto dodatnih storitev. Na primer storitev mednarodne izterjave, v okviru katere se strankam svetuje v kar 27 jezikih in jih podpira pri njihovem mednarodnem upravljanju s terjatvami.
Sinergije prek storitev
Na eni strani mednarodna usmeritev sistema povečuje enostavnost uporabe ter poslovno uspešnost njegovih strank.
Po drugi strani pa se stranke podjetju zahvalijo s svojo zvestobo znamki; pravkar so TIMOCOM že dvanajstič zapored izbrale za najboljšo znamko v kategoriji »prevozniške platforme«. Dejstvo, da se lahko stranke zanesejo na TIMOCOM in uporabljajo sistem tudi med pandemijo koronavirusa, kaže število uporabnikov, ki se je povečalo na več kot 135.000.
Freighttech podjetje se je svojim strankam za njihovo zaupanje v letu 2019 zahvalilo v videoposnetku:
Če vas zanima več o sistemu pametne logistike podjetja TIMOCOM in o drugih storitvah ponudnika IT-storitev lahko tukaj najdete več informacij.