Z naročili prevozov upravljajte na enem mestu in v digitalni obliki
- Evidentiranje naročil prevozov zunanjih naročnikov na enem mestu.
- Možnost sledenja naročilom s povezavo GPS-oddajnikov in naročil prevozov.
- Arhiviranje vaših naročil prevozov: Omogočamo vam 10-letno shranjevanje dokumentov.
Celoten proces na TIMOCOM trgu
Sklepajte naročila prevozov s svojimi poslovnimi partnerji neposredno na trgu podjetja TIMOCOM. Zahvaljujoč digitaliziranim procesom lahko komunicirate hitro in tako prihranite čas pri obdelavi podatkov. Ker so vsa naročila samodejno prevedena v ustrezen jezik, so jezikovne ovire odstranjene, zaradi česar prihranite dragocen čas. Dodatna prednost je jasen pregled v primerjavi z drugimi komunikacijskimi kanali, kot je na primer e-pošta.
S podjetjem TIMOCOM poleg tega stavite tudi na visoko varnost podatkov. Podatki so vidni zgolj ostalim uporabnikom v mreži in so zaščiteni pred dostopom nepooblaščenih oseb. Vsi strežniki se nahajajo v Nemčiji, zato so podvrženi nemški zakonodaji o varovanju podatkov. Nobeni podatki ne zapustijo države.
Želite uporabljati aplikacijo za upravljanje s povpraševanji po prevozih? Pri tem vam bomo z veseljem pomagali.
Prednosti za vas:
- Izboljšanje komunikacije prek popolnoma digitalnega upravljanja z naročili.
- Zagotavljanje varnosti s pravno zavezujočimi pogodbami.
- Premostitev jezikovnih ovir s samodejnim pošiljanjem dokumentov naročila v jeziku vašega poslovnega partnerja.
- Personalizacija vaših naročil prevozov z logotipom vašega podjetja, dokumenti, povezanimi s prevozom, in generatorjem številke naročila.
- Prihranek časa z izdelavo predlog za ponavljajoča se naročila prevozov.
- Uporaba osebnih statistik za sprejemanje prihodnjih poslovnih odločitev.
- Povečajte svojo učinkovitost z uporabo vmesnika Naročila prevozov na vašem trgu podjetja TIMOCOM za upravljanje naročil prevozov.
Digitalno upravljanje z naročili
Oba poslovna partnerja lahko pregledno upravljata s svojimi naročili prevozov in imata ves čas natančen pregled nad njihovim statusom – digitalno in na enem mestu.
Pospešitev procesov
S hitrim zbiranjem podatkov lahko prihranite veliko časa. Razlog: Tesna integracija z našo borzo tovora in povpraševanji po prevozu. Tudi možnosti kopiranja in uporabe predlog ter pametnega samodopolnjevanja skrbijo za to, da lahko vse podatke o svojih naročilih prevoza vnesete hitro.
Poenostavitev analiziranja
Svoje poslovne stike in poslovne rezultate analizirajte s pomočjo naših funkcij za analizo, ki jih je mogoče individualno prilagoditi vašim zahtevam. Na podlagi tega lahko pridobite bistvene informacije in številke za prihodnje poslovanje.
Nadzorovanje poteka prevoza
Zahvaljujoč našim funkcijam je sledenje pošiljkam povsem enostavno. Oba poslovna partnerja ohranjata stalen pregled nad izvajanjem naročil prevoza, s čimer se zmanjša obseg potrebne komunikacije med njima.
Izboljšajte svoje poslovanje z digitalnimi naročili prevozov!
Kot naročnik lahko na TIMOCOM trgu svoja naročila prevozov digitalno dodelite svojim poslovnim partnerjem.
Kot izvajalec naročila se na naročila prevoza odzovite neposredno na TIMOCOM trgu, kjer jih lahko digitalno sprejmete ali zavrnete.