Celoten proces na TIMOCOM trgu

Sklepajte naročila prevozov s svojimi poslovnimi partnerji neposredno na trgu podjetja TIMOCOM. Zahvaljujoč digitaliziranim procesom lahko komunicirate hitro in tako prihranite čas pri obdelavi podatkov. Ker so vsa naročila samodejno prevedena v ustrezen jezik, so jezikovne ovire odstranjene, zaradi česar prihranite dragocen čas. Dodatna prednost je jasen pregled v primerjavi z drugimi komunikacijskimi kanali, kot je na primer e-pošta.

S podjetjem TIMOCOM poleg tega stavite tudi na visoko varnost podatkov. Podatki so vidni zgolj ostalim uporabnikom v mreži in so zaščiteni pred dostopom nepooblaščenih oseb. Vsi strežniki se nahajajo v Nemčiji, zato so podvrženi nemški zakonodaji o varovanju podatkov. Nobeni podatki ne zapustijo države.

Želite uporabljati aplikacijo za upravljanje s povpraševanji po prevozih? Pri tem vam bomo z veseljem pomagali.

Prednosti za vas:

  • Izboljšanje komunikacije prek popolnoma digitalnega upravljanja z naročili.
  • Zagotavljanje varnosti s pravno zavezujočimi pogodbami.
  • Premostitev jezikovnih ovir s samodejnim pošiljanjem dokumentov naročila v jeziku vašega poslovnega partnerja.
  • Personalizacija vaših naročil prevozov z logotipom vašega podjetja, dokumenti, povezanimi s prevozom, in generatorjem številke naročila.
  • Prihranek časa z izdelavo predlog za ponavljajoča se naročila prevozov.
  • Uporaba osebnih statistik za sprejemanje prihodnjih poslovnih odločitev.
  • Povečajte svojo učinkovitost z uporabo vmesnika Naročila prevozov na vašem trgu podjetja TIMOCOM za upravljanje naročil prevozov.

Digitalno upravljanje z naročili

Oba poslovna partnerja lahko pregledno upravljata s svojimi naročili prevozov in imata ves čas natančen pregled nad njihovim statusom – digitalno in na enem mestu.

Oddajajte in upravljajte naročila prevozov v sistemu pametne logistike
Podatke o naročilih prevozov pridobite hitro in jih evidentirajte

Pospešitev procesov

S hitrim zbiranjem podatkov lahko prihranite veliko časa. Razlog: Tesna integracija z našo borzo tovora in povpraševanji po prevozu. Tudi možnosti kopiranja in uporabe predlog ter pametnega samodopolnjevanja skrbijo za to, da lahko vse podatke o svojih naročilih prevoza vnesete hitro.

Poenostavitev analiziranja

Svoje poslovne stike in poslovne rezultate analizirajte s pomočjo naših funkcij za analizo, ki jih je mogoče individualno prilagoditi vašim zahtevam. Na podlagi tega lahko pridobite bistvene informacije in številke za prihodnje poslovanje.

Analizirajte poslovna razmerja in naročila prevozov neposredno v sistemu
Ohranite pregled nad postopkom naročanja prevozov z integrirano funkcijo sledenja

Nadzorovanje poteka prevoza

Zahvaljujoč našim funkcijam je sledenje pošiljkam povsem enostavno. Oba poslovna partnerja ohranjata stalen pregled nad izvajanjem naročil prevoza, s čimer se zmanjša obseg potrebne komunikacije med njima.

Kaj pravijo naše stranke o aplikaciji Naročila prevozov

references-video-teaser-dittrich

»S sistemom podjetja TIMOCOM prihranimo do 60 odstotkov časa pri dodeljevanju naročil. Vse podatke lahko vnesemo v obrazec, ki ga pošljemo dalje. Ne čakamo nobenih e-poštnih sporočil s kakršnimi koli dopisi ali potrditvami zavarovanja, temveč vse storimo kar prek spleta.«
-
Oliver Stiller
Dittrich Eiltransporte GmbH
TIMOCOM ID 67066

references-video-teaser-wemas

»Smo občutno hitrejši pri obdelavi in ustvarjanju naročil. Za nas je odločilna prednost sistema podjetja TIMOCOM ta, da nam zagotavlja mesto za shranjevanje vseh naših naročil prevoza, zato lahko za revizijske namene vse podatke hranimo na enem mestu.«
-
Stefan Watzlawek
WEMAS Absperrtechnik GmbH
TIMOCOM ID 340064

Izboljšajte svoje poslovanje z digitalnimi naročili prevozov!

Kot naročnik lahko na TIMOCOM trgu svoja naročila prevozov digitalno dodelite svojim poslovnim partnerjem.

Kot izvajalec naročila se na naročila prevoza odzovite neposredno na TIMOCOM trgu, kjer jih lahko digitalno sprejmete ali zavrnete.

Uporabite aplikacijo Naročila prevozov na TIMOCOM trgu.

Imate vprašanja? Z veseljem vam bomo pomagali:
Na začetek