Majhne špedicije s TimoComom postanejo velike
Podjetje Emdipa stavi na največjo prevozniško platformo v Evropi
Ko španska špedicija Emdipa prejme naročilo, da naj teste za doping čim prej prepelje iz Španije v Švico, to ni nobeno presenečenje za njihovih 20 sodelavcev. Majhno podjetje je znano po tem, da opravlja kratkoročne in neobičajne prevoze. S tem dokazuje, da ni nujno biti velik, da najdeš svojo tržno nišo in se tam takoj uspešno uveljaviš.
Majhno, ampak dobro in vedno pripravljeno
Podjetje Emdipa je leta 1986 ustanovil direktor Sergio Jiménez, zdaj pa ima podružnice v Madridu, Barceloni in Vitorii. Imajo svoje tovornjake in sodelujejo z 20 zunanjimi partnerji. S tem jim uspeva tisto, kar obljublja slogan »Prevažamo kamorkoli, kdajkoli in karkoli želite«. Ravno to je posebnost podjetja: prevažajo najmanjše in največje tovore po vsem svetu, dan in noč po potrebi strank.
Ker so stranke za Sergia Jiméneza zelo pomembne, si vedno prizadeva za njihovo zadovoljstvo: »Takoj, ko nam stranka posreduje naročilo, ji ni treba skrbeti za nič več. Prilagodimo se njenim potrebam in v svoje roke vzamemo celoten proces. Če naročilo predamo podizvajalcu, se pozanimamo, kako je vse potekalo in če je bilo vse v redu. Poleg tega ponujamo 24-urno telefonsko storitev v sili.«
Jiménezu niso pri srcu le stranke, ampak tudi prevozi in vozniki tovora: »Filozofija našega podjetja leži v tem, da bi izboljšali naše storitve, ne da bi pri tem pozabili na stranke, prevoze in voznike. Prizadevamo si, da blago dostavimo točno in brez zapletov, enako kot skrbimo za naše voznike in pazimo na to, da na primer upoštevajo počitek. Na ta način lahko naročila izvedemo v dobro vseh sodelujočih. Najbolj nenavadno naročilo je bil prevoz pozabljenih čevljev znanega nogometnega igralca za pomembno tekmo naslednji dan. Zahvaljujoč tesnim stikom s partnerji podjetja Emdipa jim je uspelo po zraku in tleh pravočasno dostaviti čevlje. Direktor svojo špedicijo na podlagi takšnih posebnih primerov rad opisuje z besedami: »Počnemo to, česar drugi ne počno.«
Ustrezne ponudbe in novi poslovni stiki zahvaljujoč podjetju TimoCom
Podjetje Emdipa kot zadovoljna TimoComova stranka že šest let dobro pozna bistvene prednosti največje prevozniške platforme v Evropi: »Vsak dan uporabljamo TimoCom, da lahko optimiziramo svoje delo. Z borzo tovora in tovornih vozil preprečujemo prazne vožnje in najdemo ustrezen tovor za povratno vožnjo, predvsem za naše pogoste vožnje v Evropi. Tako prihranimo stroške in celo zaslužimo denar. Zahvaljujoč podjetju TimoCom smo se lahko razširili po Evropi in s pomočjo spletnega prevozniškega imenika smo našli nove, pomembne poslovne partnerje, s katerimi sodelujemo že vrsto let,« razlaga Jiménez. Podjetju Emdipa dodatno prednost ponujata dve osnovni funkciji znotraj borze tovora. »Zaradi posebnosti naših prevozov, nam je funkcija filtriranja in samodejna posodobitev še posebej v pomoč. Tako lahko vedno vtipkamo, kar pravkar iščemo ali kar ponujamo in ne zamudimo več nobene nove ponudbe,« dodaja Jiménez.
Primer podjetja Emdipa jasno prikazuje, da je TimoComova prevozniška platforma uporabna in uporabniku v pomoč – ne glede na velika, majhna, običajna ali posebna naročila.