Logistika 18.08.2020
2

Zamuda pri plačilu: Kaj storiti, če stranka ne poravna svojih obveznosti?

Trije nasveti za uspešno izterjavo terjatev

Tri modre kocke z znakom evra in koledarja

Prevoz je opravljen, račun za opravljeno storitev pa še zmerja ni poravnan. Vsako logistično podjetje seveda pričakuje, da bo po dobavi blaga stranka tudi poravnala izstavljeni račun. Skoraj vsako podjetje pa pozna primer, ko je poslovni partner račun poravnal z zamudo ali pa ga sploh ni plačal. Če je plačilni rok prekoračen, bi se lahko takoj obrnili na odvetnika. Toda na pravne strokovnjake se je smiselno obrniti šele takrat, ko so izčrpana vsa druga sredstva. Zaupali vam bomo tri nasvete, kako lahko kot podjetnik postopate v primeru neporavnanih računov in kako lahko najlažje pridete do svojega denarja.

1. Izdajte račun

Sliši se enostavno, vendar je zelo pomembno. Prej ko stranki pošljete račun, hitreje boste prejeli plačilo. Jasno opredelite rok zapadlosti računa. S tem bo zagotovljena jasnost, vaša stranka pa bo natančno vedela, do kdaj mora poravnati račun. Podjetja za to običajno predvidijo 30-dnevni plačilni rok.

2. Kontaktirajte svojega poslovnega partnerja

Če v dogovorjenem času ne prejmete plačila vašega naročnika, je priporočljivo, da takoj ukrepate. Vaša stranka najverjetneje ni namerno zavrnila plačila. V ta namen se lahko odločite stopiti v stik s svojim poslovnim partnerjem. To je lahko prek pogovora ali s pisnim opominom za plačilo, s katerim stranko opomnite na zapadlo plačilo. Strokovno in pregledno navedite, za kaj gre. Pri tem ne pozabite navesti tudi:

  • vrste storitve, datuma in številke računa,
  • višine neporavnanega zneska,
  • točnega datuma, do katerega mora biti plačilo izvedeno, in
  • posledic neplačila računa do tega datuma.

3. Pooblastite podjetje za izterjavo

Če po pogovoru ali pisnem opominu račun še vedno ni plačan, ne obupajte prehitro. Preden se podate k odvetniku ali pred sodišče, se lahko obrnete na podjetje za izterjavo, ki bo poskrbelo za to, da boste prejeli svoj denar. Storitev mednarodne izterjave podjetja TIMOCOM je po potrebi na voljo vsem uporabnikom sistema pametne logistike (Smart Logistics System) po vsej Evropi.  Mogoče jo je enostavno naročiti kar preko spleta. Kot nevtralni posrednik skrbi za izterjavo vaših terjatev v 25 jezikih. Ekipa za izterjavo podjetja TIMOCOM se lahko pohvali z več kot 86-odstotno uspešnostjo.

Ali imate trenutno neporavnane terjatve? O storitvi izterjave podjetja TIMOCOM se lahko povsem neobvezujoče pozanimate in si vnaprej izračunate možne stroške z izračunom premije za uspešno izterjavo.

Več informacij

Postanite poznavalec panoge

Redno prejemajte relevantne članke, dragocene strokovne prispevke in ekskluzivna poročila uporabnikov!


Prijava na e-novice

Pop-up image - Logistic
Želite postati strokovnjak na področju logistike?

Prejemajte naše novice s področja logistike neposredno v svoj poštni nabiralnik. Bodite med prvimi, ki bodo izvedeli za naše izdelke in posodobitve.

Na začetek