Povečajte učinkovitost, zmanjšajte delovne napore
V hitri transportni panogi šteje vsaka minuta. Integrirani vmesniki TIMOCOM vam omogočajo, da povsem preprosto prenašate podatke med vašim orodjem za dispozicijo in TIMOCOM Marketplace. Tako prihranite čas in preprečite napake ročnega vnašanja zaradi dolgotrajnega dvojnega vnašanja.
Preprosto povedano: Tako deluje izmenjava podatkov z vmesniki
Katere so prednosti vmesnikov TIMOCOM?
Brez menjave sistema
Z uporabo vmesnikov celotni prevozniški proces upravljate v svojem sistemu.
Prihranek časa
Prihranite čas z odpravo dvojnega vnašanja in uporabo avtomatiziranih procesov iskanja.
Prihranek stroškov
S pametnim in avtomatiziranim iskanjem ne boste zamudili nobene ponudbe več, zato boste vedno našli najboljšo možnost za prevoz.
To so mnenja strank o naših vmesnikih
»Z uporabo vmesnikov TIMOCOM lahko prihranim 8 % delovnega časa na dan in zaposlenega. Poleg tega s tem zagotavljam večjo transparentnost in zadovoljstvo strank.«
Thomas Kogler, ustanovitelj in poslovodja družbe Spedination GmbH
Katere vmesnike ponuja TIMOCOM in za katere primere so uporabni?
TIMOCOM ponuja 5 vmesnikov, pri čemer je vmesnik Borza tovora razdeljen na dva modula: »Vnašanje« in »Iskanje«.
Borza tovora – vnašanje
Z vmesnikom Borza tovora - vnašanje ustvarite ponudbe tovora v vaši programski opremi za upravljanje logistike in nam jih od tam pošljete v borzo tovora TIMOCOM.
Kdaj je ta vmesnik smiseln za vas?
- V sistem TIMOCOM dnevno vnesete najmanj 100 ponudb tovora.
- Radi bi zmanjšali obseg ročnega vnašanja.
- Vnašanje ponudb tovora bi radi digitalizirali.
Borza tovora – iskanje
Z vmesnikom Borza tovora – iskanje lahko prek svoje programske opreme za upravljanje logistike dostopate do iskanja tovora znotraj borze tovora TIMOCOM in najdete ustrezne ponudbe.
Kdaj je ta vmesnik smiseln za vas?
- Prek borze TIMOCOM iščete predvsem tovor za prevoz na poti vozila nazaj v bazo.
- Vaša vozila niso vedno polno natovorjena.
- Vaši zaposleni najdejo le neustrezen tovor.
Profili podjetij
Z vmesnikom »Profili podjetij« lahko preprosto uvozite potrebne podatke poslovnih partnerjev iz sistema TIMOCOM v svojo programsko opremo za upravljanje logistike.
Kdaj je ta vmesnik smiseln za vas?
- Radi bi preveriti identiteto novih poslovnih partnerjev.
- Radi bi ustvarili novega poslovnega partnerja.
- Radi bi posodobili podatke obstoječega poslovnega partnerja.
Naročila prevozov
Z vmesnikom »Naročila prevozov« lahko v okviru sistema TIMOCOM enostavno pošiljate in prejemate naročila prevozov prek svoje programske opreme za logistiko.
Kdaj je ta vmesnik smiseln za vas?
- Pri oddajanju naročil ste vedno na lovu za izvajalci.
- Raje bi prejeli digitalno potrditev oddaje naročila.
Sledenje pošiljkam
Vmesnik Sledenje pošiljkam pošilja posodobitve stanja, predvideni čas dostave pošiljke (ETA) in GPS-podatke vozila neposredno v vašo programsko opremo za upravljanje logistike.
Kdaj je ta vmesnik smiseln za vas?
- Ne želite slediti vsaki posodobitvi stanja povezave.
- Potrebujete avtomatizacijo in možnost načrtovanja.
- Vedno želite imeti možnost sporočanja ETA.
Kateri vmesniki so primerni za vaše vsakodnevne dejavnosti in izzive?
Dogovorite se za termin za individualno svetovanje pri nas – brezplačno in neobvezujoče.
Pogosta vprašanja naših strank pred uvedbo:
Ker se vmesnik nahaja med dvema sistemoma, je treba v obeh sistemih izvesti določene nastavitve. Glede na ponudnika TMS/ERP je ta proces različen. Vse skupaj lahko traja od 1 do 4 dni.
Kontaktirajte nas, če želite prejeti pregled vključenih partnerjev.
Sporočite nam, kdo je vaš ponudnik TMS/ERP. Nato bomo stopili v stik z njim.
Da. Na voljo imamo neodvisne partnerske rešitve, s pomočjo katerih lahko povežete vaš sistem TMS/ERP s sistemom TIMOCOM.